söndag, maj 31, 2009

Gustavs 3-års kalas!

Ett stort tack för alla presenter jag fick när jag fyllde år!


Nu kan gästerna komma allt é på plats...

spännande....vad kan det vara....

testar min nya cykel............
mer paket.......

Ella & Harald
nu får vi börja.....
Alva, Pelle, Hedda, Dan (ledsen Barbro om det är fel namn på tvillingarna)
den perfekta värden.... (David & Gustav)
Anton....
vår lilla 3-åring

Linnéa
Ellinor
Lilla Emma...
Daniel med tjejerna...
Barbro & Hedda
kalas fin tjej ...
Efter fikat blev det lite ute lek...
Cornelia flyger helikopter....
Svensk-klubben samlad......

nu har jag snart alla bollar ;o)
utom dessa...
såpbubblor..... (tror Annica o Janne hade övat, gick lite väl bra....)


Fiskdamm...

Harald i fiskar tagen...
gladis..


Stefan & Christer..... lillasyster fiskar också..... vad kan detta vara....
gott med lite godis...

morbror Christer o Wilma..

Anton så hilma gullig med Wilma...

få jag titta på dockan....
så söta....
jag känner bara lite på den....

FILM: födelsedagssång för Gustav

Inga kommentarer: